16 oktober 2010

Åh, tio dagar kvar tills jag åker till Thailand igen!
Blir först ett stopp i Bangkok i två dagar, en hel dag till shopping! Woho! Efter Bangkok så åker vi till Koh Samet med våra vänner. Vi stannar där i tre nätter. Ska bli så kul att se något nytt av Thailand. Efter det så åker vi till Hua Hin och är där resten av resan! Perfekt.

Mina dagar går åt till att prata om Thailand. Jag har ju blivit så galen nu när jag vet att jag snart ska åka, jag längtar så mycket! Så jag vet inte riktigt vad jag ska skriva... Tittar på Pretty Woman nu iallafall, den filmen är så bra. =)

Här är en bild tagen från havet mot Samed Villa där vi ska bo, Koh Samet är en nationalpark och man tar sig endast dit med båt. Kommer bli så mysigt!!! :)

9 oktober 2010

Det där om att jag skulle blogga varje dag sket ju sig... Har haft mycket skolarbete att göra, så en anledning är det!

Nu är det 16 dagar innan jag åker till Thailand. Och igår satt jag och tittade på de köpcenter jag vill besöka när jag kommer till Bangkok. Jag var ju bara inne på MBK förra året när jag var där, så nu vill jag till Central World där bla. Topshop, Zara, Forever 21 osv ligger. Sen vill jag också till Siam center och Siam Paragon. Och sist MKB i år! Haha.

Jag ligger så oskönt i min säng nu när jag skriver, så jag ska nog sluta. Ville bara skriva lite.
Men vi hörs något. Och efter Thailand lovar jag massa bilder! =)

2 oktober 2010

Hej på er!
Jag mår bättre! Eller jag är fortfarande snuvig och har lite hosta, men det är mycket bättre.

Gårdagen spenderades med några härliga tjejer från klassen, slutade halv tolv så vi gick och åt på stan och sen så gick vi och tittade på föreningsfotbollen. Efter det cyklade jag hem och min cykel gick sönder på vägen hem. :( haha. Åkte hem till odensala och packade och sen åkte jag och mamma och hämtade Linda på tågstation och sedan åkte jag hem till pappa.

Idag ska jag åka ut till mamma för att fika och träffa Linda. Hon bor nere i Uppsala och pluggar, men hon är hemma över helgen nu. Efter det så får vi se vad dagen har att bjuda på!

Ha en bra dag.
(bjuder på en knäpp bild från igår)