11 juni 2010

Hej på er.

Jag är så trött efter gårdagen, vet inte hur jag ska orka göra något ikväll. Kvällens planer är fortfarande oklara, så vi får se vad som händer ikväll! Skulle bara vilja sova...

Iallafall så var det jättesorgligt igår, hela dagen då man insåg att allt var för sista gången. Sista gången vi var i klassrummet, sista gången man åt i matsalen, och ja... I kyrkan under avslutningen så började tårarna rinna, men jag höll tillbaka sen. Egentligen skulle jag bara vilja gråta floder (hehe), kommer sakna min klass så in i bomben!

Nu har jag iallafall sommarlov och det känns verkligen inte som det. Känns som jag ska tillbaka till skolan imorgon och träffa klassen, min underbar klass som inte är min klass längre... ÅH!

Igår så spelade vi volleyboll och brännboll mot lärarna och sedan åt vi lite tårta och så. Sen så fick vi sluta och jag åkte hem och fixade mig och så. Efter det var det kyrkan klockan 16 och sen middag klockan 19 med klassen. Det var så mysigt! Efter middagen begav vi oss ner mot minnesgärdet och hängde lite. Jag stannade dock inte så länge för jag frös så jävla mycket.



Ni får se mer bilder sen, tar sån jävla tid att lägga upp dom! Fattar inte varför...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0