12 juni 2010

Jag sitter och kämpar för att hålla mina ögonlock öppna även fast jag bara skulle vilja stänga dom. Men om jag somnar nu kommer jag inte kunna sova inatt!

Eftersom jag var så trött igårkväll så åkte jag, Nellie, Johan och Tobias på SATC 2. Den var helt okej, inte mer än så. Men om man gillar SATC som jag gör, så blir den bra ändå. Ingen toppen film iallafall! Efter filmen så gick vi runt på stan och snackade med våra vänner. Var ganska mycket folk ute igår, så det var trevligt. Jag och Johan åkte hem runt 1 och somnade runt 2 och idag vaknade jag halv 11 med halsont och snuva! :(

Ska inte göra något ikväll, bara ta det lugnt och kika på fotbolls VM, England-USA. Nyss spelade Argentinga-Nigeria och Argentina vann med 1-0.

Nu när jag tänkte lägga upp bilder från avslutningen så går det ju såklart inte! Kul. Då får ni vänta ännu längre. Fast om ni är otåliga så är det bara att gå in på Facebook!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0