13 juni 2010

Jag har verkligen inte gjort något idag, bara tagit det lugnt och chillat i soffan. Kände att jag inte hade så mycket att skriva om då jag har gjort absolut ingenting, hehe..

Jag har tittat på ett Grey's avsnitt jag missade i onsdags och det var så spännande så jag var tvungen att titta på det kommande, även säsongsfinalen, och gaaaaaaaaaaaaah! Bland det mest spännande avsnitt jag har sett i grey's historia! Just nu sitter jag och tittar på Casper meets Wendy, en film jag alltid tittade på när jag var liten.


Kommentarer
Postat av: sara

ååååh, den filmen såg jag alltid när jag va sjuk förut! Så himla bra :')

2010-06-20 @ 21:17:19
URL: http://saraling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0