16 juni 2010

Klockan ringde 06.45 imorse, fyfan säger jag bara! Satt på bussen klockan 7.15 och väl hos tandläkaren fick jag goda besked, ska tillbaka dit på måndag också, fast på eftermiddagen då, hehe tur det!
Efter stan gick jag hem och låg bara i sängen och tittade på film och sen tog jag bussen ner till stan och gick runt lite.

Måste bara säga till er som är insatt i fotbolls-vm, hur fan kunde Spanien förlora?! Hahaha dagens flopp helt klart.
Många tjejer säger ju att de inte förstår sig på deras pojkvänner att de vill se dessa matcher, men jag förstår mig på dem! Jag själv älskar att titta på fotboll med tanke på att jag spelar det själv.

Ja, jag har inte så mycket att säga... Ska fundera ut en riktigt bra Twiligt-outfit så jag kan vinna meet&greet's biljetter hehehe, vill ju träffa VÄRLDENS SNYGGASTE TAYLOR LAUTNER!!!!! AKA Jacob! Och även Kristen Stewart också. Jag är beroende av Twilight och varje gång jag ser något om det så slår mitt hjärta ett extra slag, inget skämt! Haha.

Ha en bra kväll, nu ska jag titta klart på Remember The Titans.
Puss. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0