17 juni 2010

Har absolut ingen fantasi för tillfället, därför jag kanske inte skriver så mycket.

Har besök av Johan just nu iallafall, men han ska snart åka iväg på träning. Jag ska nog bara ta det lugnt ikväll. Ni förstår att den första/de första veckorna av sommarlovet tar jag det lite lugnt och vilar upp mig, sen alla veckor som är kvar gör jag något mest hela tiden. Hehe.

Men ja, jag har inte så mycket att skriva med tanke på att min fantasi är nere på noll just nu. Måste komma fram till en Twilight outfit också, hehehehe.

Vi hörs. ♥

Kommentarer
Postat av: jasmine

Hahahha schööön bild. Suprisebuttttttttsseeex på hög nivå!

2010-06-18 @ 14:45:09
URL: http://filthyfeast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0