18 juni 2010

Vaknade inatt vid tre-tiden av att det verkligen spöregnade! Det slog mot fönstret som fan. Jag blev ju så nyfiken på att se hur det såg ut ute så jag gick upp ur sängen och tittade ut och herrejisses. Det spöregnade verkligen och det var storm.

Vaknade vid kvart över tio idag av att jag är så snuvig och täppt i näsan, sjukt jobbigt. Sitter och nyser hela tiden nu också, blä! Det regnar fortfarande ute så man har ju inte direkt någon lust att göra något idag.

Idag ska jag åka till mamma och hämta lite saker som jag har glömt hos henne. Sen ska jag ner på stan med pappa och köpa present till mamma som fyller år om två dagar. Sen ska jag möta upp Johan och hyra film och lite sånt. Med tanke på hur vädret ser ut idag så tycker jag att det låter riktigt bra, hehe.


Är det varmt ute eller? Ska detta kallas sommar? Jag längtar verkligen till Thailand, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0