3 juni 2010

Är det nu det är slut på fin vädret eller? Bara för att det är studenten imorgon och jag går ut grundskolan nästa vecka + att parklyran är då. Blöh.
Solen skiner, men det är kallt. Runt tio grader och det blåser. Det kan ju suga.

Idag städade vi ut skåpet på skolan, hade min sista spanskalektion på Parkskolan och spelade lite brännboll. Blev stan efter skolan och letade efter lite kläder, men sen kom jag på att jag inte kommer få barnbidraget under hela sommaren så då fick jag panik och ville spara pengarna, hehe. Måste klara mig på ungefär mina 4000 kr som jag har just nu på hela sommaren, bajs. Jag sommarjobbar sista perioden och kommer få mina pengar sent...

Imorgon är jag ledig och det är studenten! Får se vad jag hittar på då. Är bjuden på olika mottagningar, men vet inte om jag ska följa med. På kvällen ska jag nog träffa vännerna iallafall!


Kommentarer
Postat av: .

varför ska du inte få barnbidraget under sommaren? :o

2010-06-04 @ 12:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0