FUCK

Har legat i sängen hela dagen och har inte orkat gjort något, skönt med andra ord.
Känner mig fortfarande sjuk och därför vill jag inte träna så jag är sjuk tills på torsdag då jag går ut nian och ska umgås hela dagen med alla nior typ.

Jag är så less på MAMMA OCH PAPPA (mamma, jag hoppas du läser det här). Kan ni någonsin sluta tjata om att jag måste träna? Fan vill ni att jag ska dö eller? Det är ju ni som alltid har sagt att man inte ska träna när man är sjuk. Ni har gjort så att jag har absolut noll lust till att fortsätta med fotbollen, bara för ni tjatar hela jävla tiden. MAMMA NU FATTAR DU VARFÖR JAG INTE KOMMER PRATA MED DIG. PLUS ATT NI INTE LITAR PÅ MIG HELLER ERA JÄVLAR.

Hehe, det ovan var mer inriktat till mina föräldrar. Jag tror att många som utövar någon sport känner igen sig i att föräldrar tjatar och pressar en så jävla mycket, det är exakt vad mina gör just nu så jag har tappat motivationen helt. Det första dom gör när dom kommer hem är att säga åt mig att träna och frågar om jag ska träna och blablabla... Och så säger dom att jag inte skulle ha köpt en ny dress, som om det har med allt att göra? KAN VÄL GE ER PENGARNA DÅ OM DET VAR SÅ JÄVLA VIKTIGT!!!!!!!!

Ne, men annars är allt bra haha. Vi hörs sen. =)♥ 

Kommentarer
Postat av: nellie

"Ne, men annars är allt bra haha"

hahahahahahahhahahah linnea. <3

2010-06-06 @ 18:29:40
URL: http://nelliealexiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0