God morgon

Vaknade av att jag blödde näsblod och sprang in till toan och råkade visst blöda ner lite av mattan, hehehe.

Det är mulet fortfarande och jag blir så arg!!!!!!!! Ska detta vara sommar? Det här suger. Vi har inte haft en enda varm dag sen vi fick sommarlov, så pass varm att man kan gå runt barbent och bara njuta och sola och allt. Utan vart man än har gått så har man varit tvungen att ha på sig den där jävla jackan! Temperaturen har aldrig varit över 15 grader tror jag. Sjukt!

Nu ska jag ta och göra mig lite frukost och sen så får vi se vad dagen bjuder på. Ska nog sova hos Johan inatt för han är ensam hemma och ville ha sällskap.

Vi hörs sen. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0