KOMMANDE

Måndag -  har sovmorgon till halv 10 och det känns jävligt skönt alltså. Fast då ska jag vara ute hela dagen och spela brännboll i spikbodarna, segt! Efter "skolan" ska jag ner till stan för att ta en fika med Sanna, det ska bli kul då det var jättelängesen vi sågs! Och efter det är det yoga klockan sju. Fan måste skynda mig ner till stan märker jag haha, annars kommer jag inte hinna vara där något innnan jag måste hem och byta om.

Tisdag - Parklyran hela dagen! WIHOOO! En brännbollsturnering för er som inte vet. På kvällen är det niornas middag.

Onsdag - Badhusparken hela dagen. Har ingen aning om vad vi ska göra...

Torsdag - spela volleyboll, brännboll och ha dragkamp mot lärarna. Jag och alla nior på skolan. Klockan 16.00 är det avslutning i Stora Kyrkan. Buhu... Sen ut och äta med klassen.

Så där ser hela min kommande vecka ut, eller ja, den sista skolveckan. Det är bara fyra dagar kvar! Fyfan vad skönt, men samtidigt är det ganska sorgligt. Tyckte att det var mer sorgligt för några dagar sen, men nu längtar jag bara till gymnasiet och få träffa nya människor och få en ny klass. Jisses vad skönt säger jag bara!



Bilder från förra årets Parklyra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0