Tårta

Har varit och ätit tårta hemma hos mamma och firat henne, gott att få äta tårta för ovanlighetens skull då jag inte tål mjölk! JORDGUBBSTÅRTA♥

Imorgon så ska jag titta på fotboll, åka till tandläkaren och efter det yoga och vips så var klockan halv nio! Vet inte riktigt om jag ska hitta på något efter yogan eller om jag åker hem och bara tar det lugnt. Har ju mina veckor i början på lovet som jag bara vilar upp mig, gammal som jag är! Hehe.

Nu ska jag återgå till Brasilien-Elfenbenskusten matchen så hörs vi imorgon. ♥



(Alice undrar om det är tomater på tårtan?! Hahahahaha..)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Såå gott med jordgubbstårta.

2010-06-22 @ 10:38:33
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0