The Twilight Saga frågor!

LÄS INTE OM NI INTE VILL FÅ REDA PÅ SAKER SOM HÄNDER I DEN KOMMANDE FILMEN OCH I SISTA BOKEN!!!!!!!!!


Twilight / Om jag kunde drömma:

1. Favorit karaktär i boken/filmen? Bella Swan 
2. Bästa scen i boken/filmen? Första kyssen
3. Bästa låten i filmen? Dålig som jag är så kan jag faktiskt inte komma på vad någon låt heter just nu, hehe..
4. Favorit outfit från filmen? Bella, andra mötet med Edward. 

New Moon / När jag hör din röst:

6. Favorit karaktär i boken/filmen? Bella Swan
7. Bästa scen i boken/filmen? Månaderna då Bella är ensam och då hon jagar adrenalin-kickar
8. Favorit citat från boken/filmenI thought I’d explained it clearly before. Bella, I can’t live in a world where you don’t exist. Edward Cullen
9. Bästa låten i filmen? Possibility - Lykke Li

Eclipse / Ljudet av ditt hjärta:
11. Favorit karaktär i boken? Jacob Black
12. Bästa scen i boken? Bella, Edward och Jacob i tältet! Hoppas dom har gjort den scenen bra i filmen! Den bästa i hela boken helt klart!
13.Vad ser du mest framemot i filmen? Scenen/scenerna när Bella, Jacob och Edward är i tältet och morgonen efter
14. Vad ser du minst framemot i filmen? Ingenting vad jag kan komma på nu.


Breaking Dawn / Så länge vi båda andas:

16. Favorit karaktär i boken? Bella och Renesmee
17. Bästa scen i boken? Isle Esme, slutet i boken, eller slutet och slutet, när Renesmee föds och efter Alice har gett sig av. Egentligen så är det det nästan hela boken. Kan inte bestämma mig.
18. Favorit citat från boken? Jag kommer inte ihåg citatet ordagrant och böckerna är hos mamma, men då Bella berättar för Renesmee att det är dags och hon hoppar på Jacobs rygg och säger att hon älskar Bella och allt är så sorgligt, haha.. 
19.Vad ser du mest framemot i filmerna? Slutet och månaderna då Bella är gravid
20. Vad ser du minst framemot i filmerna? Då Edward måste rädda Bella från att dö. FAN! Haha, jag berättar inte mer för jag antar att det är folk som kommer läsa detta som inte vet om vad som händer. Men ni som läst boken vet exakt vad jag menar!

21.Team Edward eller Team Jacob? TEAM JACOB!!!!!! Fast Edward gillar jag mer i sista boken faktiskt.. Men Jacob♥
22. Favorit skådis? Taylor Lautner
23. Vem skulle du vilja spela? Bella (kyssarna med Edward och Jacob!!!!!)
24. Vilken är din favorit bok? Eclipse helt klart!

25. Vad tycker du om slutet i Breaking Dawn? BRABRABRABRA!

Twilight Saga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0