Bad Cash Quartet

Igår på Parklyran så spelade vi oavgjort mot Blåa och vi vann över Gula, men vi gick ändå inte vidare för Blåa vann med mer mot Gula än vad vi gjorde, dom vann även! =)
Vi vann "Bäst utklädda klass" iaf, hehe och därför får vi tårta imorgon :D

På kvällen begav ju jag mig mot skolan igen för niornas middag och vi fick rostbiff med potatisgratäng och kladdkaka med grädde till efterrätt, men eftersom jag inte tål mjölk så fick jag skitgod glass med hallon till efterrätt medans alla andra tyckte kladdkakan var äcklig. Hihi.. Jag har några bilder från kvällen som ni kan få se.

Imorgon väntar volleyboll, dragkamp och brännboll mot lärarna. Dom kommer få spö, shalalala... Och sedan klockan fyra står jag i kyrkan och då är det skolavslutning och efter det är den sista dagen i grundskolan avklarad! Ni kommer få se hur jag ska se ut imorgon, fast ni har ju redan fått se klänningen.

Några bilder från middagen igår:

Fina Maja









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0