Yesterday

Min dag igår var helt okej! Trevligt sällskap och god mat. Vädret var väl inte det bästa, men det regnade bara en gång under dagen som tur var.

Dagen började med att jag åkte taxibåt ut till Verkön med Johan och där mötte vi upp dom andra. Åt lunch och hängde. Sen började det regna så då hoppade vi i båtarna och åkte till Peter och Pernilla som förövrigt har världens finaste hus och bor som kändisar typ... Båtresan var den äckligaste jag har gjort i mitt liv. Jag trodde jag skulle dö! Vågorna var så höga och hela båten gungade. Jag började planera vart jag skulle simma om båten sjönk och trodde jag skulle dö. Det gick över efter sisådär 10 min då vi kom ut på lugnare vatten.
Måste bara påpeka att vi hängde med en OS-medaljör och en känd basketspelare också, hihi.

Nu ska jag titta fotboll. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0