18NOVEMBER

NU är jag äntligen frisk! Tog bara två veckor... 

Det känns som jag har gjort så himla mycket den senaste veckan. Jag har haft twilight-maraton, varit på nya Ica kvantum hehe, druckit glögg två dagar i rad (jag&hanna kan ej sluta dricka), busat på nätterna, gått på marité där det var skidfilmpremiär och sedan fest, hängt med världens roligaste människor och gjort så mycket konstiga saker. Yolo, carpe diem, carpe yolo och alla töntiga uttryck kan beskriva min helg. 

I och med min utgång i fredags ramlade jag även i trappen påväg hem. Baklänges. Slog i huvudet och skrapade upp hakan. Behöver jag ens säga att jag inte är förvånad? Det är BARA jag som kan göra sånna klantiga saker tror jag. Kan inte sova på bakhuvudet nu :):):):) 

Här kommer lite bilder från veckan istället för massa tråkig text hehe 

Hehehehe vi är inte 19 och 20 år
Lite snö låg äntligen på marken i veckan 
Pigg, taggad och glad i fredags! 
Paowi var pigg och glad i lördags

Vi hjälpte även en gubbe som hade fått i sig för mycket alkohol. Om inte vi hade kommit och hjälpt han hade han nog inte tagit sig hem. Det kändes bra i själen! 
Taggarååååå xD

Hittade effekter och såg ut som ett spöke lol! Seeeen slutade vi ta normala bilder haha. Har haft världens bästa helg i alla fall! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0