ATTMISSASINFAVORIT

Drömde den konstigaste drömmen inatt btw. Jag och min syrra skulle åka till Stockholm för att titta på Veronica Maggio. Innan tror jag att Håkan Hellström spelade och vi trodde att vi även skulle hinna med att se slutet på den konserten. I drömmen var vi alltså hemma i Östersund och jag minns att vi hade så mycket problem med att skriva ut biljetterna till konserten. Vi hade inga helvita papper hemma, utan bara papper som det var skrivit något på baksidan på. Sen pajar min syrra hela dagen. Hon gör så att vi blir sena och missar tåget som skulle ta oss till Stockholm. Jag får raseriutbrott, kastar saker, slår sönder saker, river möbler och skriker och gråter. Konserten skulle börja 13.40 (konstig tid va???) och jag minns att min syrra kollade flyg typ 13.15 för att inse att flyget gick tio minuter innan.... Vi skulle inte ens ha hunnit om vi hade åkt det flyget??? Men min syrra sa att vi iallafall skulle ha hunnit se sista låten. OJ VAD KUL! Vilket fall som helst var det skönt att vakna imorse och inse att det bara var en dröm och att jag INTE hade missat min favoritartist! Blir typ upprörd bara av att skriva detta inlägg haha, då kan ni förstå hur jag reagerade i drömmen.... 
 
Me and my sistaaaahhhh som jag hatade så mycket inatt :):):):)))):):))
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0