HALLOWEEN

I lördags var det som sagt var dags för lite halloweenfirande! Var så pepp inför kvällen och hade längtat efter det hela veckan typ (yes, i love to party xD). Vi var ett gäng som samlades i lokalen på tobbes kontor där vi umgicks och hade det trevligt innan vi gick ner till Marité för att fortsätta kvällen. Där var det packat med folk och det var så kul att se alla i deras utklädnader! Kvällen blev lyckad och jag hade riktigt kul! 

Vad klädde jag ut mig till då? Jo, jag var nämligen Kim Kardashian under kvällen haha! Fråga mig inte hur jag kom på det, men när tanken väl hade slagit mig kunde jag inte få ur den ur hjärnan. Fick iaf många komplimanger under kvällen för min utklädnad, så det var roligt! Var även kul att gå runt med en gigantisk rumpa. Fastnade ett antal gånger... Haha








Vaknade upp såhär morgon efter dock, var inte så kul så att säga... 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0