I'MALONELYBOY

Jag har insett att jag är en riktig ensamvarg. Jag älskar att vara ensam. Det är så skönt att bara ligga i soffan/sängen och titta på serier eller bara surfa runt på nätet, utan att någon stör en. Eftersom jag fortfarande bor hemma är det en fröjd att kliva upp till ett tyst hem, äta frukost i lugn och ro och sedan slå sig ner i soffan och titta på mina älskade serier (är den största serienörden ever). Dock klarar jag inte av att ligga inne i soffan flera dagar i sträck utan att träffa mina kompisar eller röra på mig, men jag tycker om att vara själv hemma och bara njuta av tystheten och mitt eget sällskap. Om detta fortsätter när jag flyttar till Åre och kommer vara själv största delen av tiden, det återstår att se. Men just nu njuter jag verkligen av att vara ensam. 
 
 
Vem tycker inte att det är mysigt att bara ligga i sängen med datorn (eller en kompis), med lite ljus tända och bara ta det lugnt? Love it! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0