SNORLIV

Tänkte bara kika in här och säga att jag lever. Har varit sjuk i över en vecka nu och hoppas jag ska bli frisk snart. Jag som hade tänkt träna massor nu när jag inte har något bättre för mig på dagarna, men näää... Då blev man ju såklart sjuk! 

Den senaste veckan har jag alltså typ legat i soffan hela tiden. Har dock gått på bio (såg Prisoners, så bra men hemsk!) och myst med några vänner. Har även tjuvstartat julen med lite glöggmys hemma hos Madde. 

Nu hoppas jag att jag blir frisk snart så jag slipper snyta mig och hosta hela jävla tiden!!!! 
Såhär har mina dagar sett ut senaste veckan... 

En morgon orkade jag laga lite bananpannkaka till frukost, så gott! 

Tända ljus <3 så mysigt! 


Glögg och pepparkakooor <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0