Fredagen den 18 oktober

Fredag. Helg. Sovmorgon. Världens bästa dag. Alltså ni måste ju hålla med mig? Fredagar är utan tvekan veckans bästa dag! Man är glad för att man får helg = livet leker! Lol. 

Jag har haft en utmärkt dag idag! Började dagen med ett riktigt asgarv när min jobbarkompis kom och visade ett efternamn han läste på en faktura: Köönvärk. HUR är det ens möjligt att heta det?! Skämten slutade aldrig att komma där kan jag säga haha. Sen fick vi även morotskaka på jobbet idag som var skitgod! Bra jobbdag alltså. 

Ja men sen då? Åkte hem, packade, åkte till mamma, käkade, sen blev det idol + lingonkolapaj. MMHHH!!!! 

Imorgon är det inflyttningsfest och det ska bli kul. Ha det bra! 



Känner liksom såhär över min dag. Glädje över morotskakan alltså. Oersättlig 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0