Helgen

I lördags började vi kvällen med lite Mario kart och EyeToy! Gamla goda spel med andra ord. 




Efter några timmar och några glas vin började vi spela Singstar. Har några fruktansvärda filmer från detta alltså! Mobilen glömdes bort under kvällen och därför blev det inte så många bilder. Vid tolv-halv ett besökte vi i alla fall Marité för lite dans och tequila-shots. 

I söndags klev jag upp klockan nio. Pigg och glad? Nja. Men skulle äntligen åka till Ikea! 



Kom hem några tusen fattigare, men riktigt arg. Arg för att ALLA tavlor jag skulle köpa var slut (går ej att beställa på internet heller?!) och hyllorna jag skulle köpa fanns inte heller... Men nu är jag äntligen igång med att förändra rummet! Tog bara 1,5 år haha. Blir iaf ett återbesök till Ikea inom snar framtid! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0