Just a normal day with a not so normal person

Ahmeeeen tjenare! 
Idag stod klockan på 7.00 vilket var fruktansvärt jobbigt. Det var kolsvart ute och även iskallt. Dock föll den första snön på marken idag vilket var lite kul.
 
Jobbdagen idag har gått snabbt. Har lyssnat på P3 dokumentär hela dagen. Är helt sjukt vilka tankeställningar man får av det programmet alltså. Idag har jag bla lyssnat på Palmemordet, Hedersmordet på Pela, 11 september, Englamordet och Verklighetens Lilja 4-ever. Så bra och så intressant. 
 
Annars dåååå??? Förutom att det här är världens tråkigaste inlägg kan jag faktiskt tillägga att mitt liv är lika tråkigt för tillfället. Imorgon är det dock HELG och på lördag ska jag på inflyttningsfiesta! Något att se fram emot i alla fall! Mycket möjligt att det blir en liten tur på Ikea i helgen också. 
 
Näää men nu ska jag kika på Lilja 4-ever (måste se filmen igen efter att ha lyssnat på podden). Imorgon börjar jag nio (!!!) igen och slutar 17.30. Sen är det helg och min SISTA jobbvecka innan Åre. HALLELUJAAAAH!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0