MEDPANNANEMOTVÄGGENLOVAJAGMIGSJÄLVIGEN

Jobbat min sista dag på Recall, firat det + inflyttningsfest, myst, grubblat, myst lite mer, hängt med vänner - ja, det är det jag har gjort sen jag sist bloggade. Åre närmar sig med stormsteg och min panik inför flytten likaså. 
Åt världens godaste middag innan jag begav mig till Madde i fredags



Ehhhh här slutade jag ta bilder vilket nog var ganska bra!!!! Mvh fyllot nr. 1
Åt bästa bakismaten med Sanna i lördags. BLT <3 var hemma resten av lördagen och söndagen spenderade jag återigen med Sanna!



Igår mötte jag upp Frida och Madde för lunch på Torgbrinken. Sen tog vi en tur på stan för att försöka stilla vårt shoppingbehov. Kom dock bara hem med ett par nya svarta jeans.. Woho... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0