Onsdag

Idag är en riktig skitdag. Alltså bokstavligt talat. Fick byta arbetsuppgifter idag och ska även jobba med det imorgon. Det jag gör nu är det absolut tråkigaste på hela jorden och man blir deprimerad bara av att sätta sin fot i rummet. Men men. Man får försöka tänka positivt, jag får ju faktiskt betalt. 

Efter jobbet åkte jag hem och slängde i mig mat. Sedan hämtade jag Frida och vi åkte och tränade. Vi kör bodypump varje onsdag, I love it! Nu ligger jag död i soffan och kollar på Grey's. 

Imorgon börjar jag jobba åtta istället för nio. Känns faktiskt lite jobbigt att behöva kliva upp en timme tidigare. Är inte så morgonpigg direkt hehe... Hoppas i alla fall att det blir en bättre dag imorgon! 

GODNATT! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0