HEJ

Okej, kompisar. Jag kände att det kanske var dags för er att få en uppdatering från mitt liv i Åre. Anledningen till att jag inte har skrivit något är för att jag har så jäkla kul och aldrig tid att ta fram datorn! 

Jaha, vart ska man börja då? De första dagarna som bosatt i Åre träffade jag de personer som jag hänger mest med. Dessa människor är så himla bra och jag är evigt tacksam över att jag lärde känna dem. 

Jag tänkte att jag skulle lägga upp massa bilder och förklara mer om mina kära vänner då, men jag är hemma i Östersund nu i några dagar och bilderna är uppe i Åre... Det får bli om några dagar helt enkelt! Tills dess får ni nöja er med en bild på utsikten från mitt jobb. Love it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0